Ušito v Jihlavě

Jak vrátím zboží?

Teploti nesedlo? Potřebuješ ho prostě vrátit? Je to jednoduché!

Prosíme, dej nám vědět na info@teploo.cz, že Teploo vracíš. Pak nám vyplň vratkový formulář, co najdeš níže. Balíček prosíme pečlivě zabalit a odeslat poštou na adresu:

  • MODETA STYLE s.r.o., Březinovy Sady 441/2, 58601 Jihlava.

Pro vrácení zboží z důvodu odstoupení od kupní smlouvy držíme zákonný limit 14 dnů od převzetí, kdy od tebe do této doby potřebujeme informaci, že něco nesedlo. Stačí napsat na info@teploo.cz.

Do dalších 14 dnů pak potřebujeme Teploo zpátky u nás v Jihlavě v Modetě.

Peníze ti pak pošleme na účet. 

Potřebuješ reklamovat? Něco bylo špatně od nás?

To nás mrzí! Ale někdy se prostě může stát, že i naše šicí stroje mají horší den. Je to přece jen ruční výroba. Neomlouvá nás to, ale stát se to může.

Vyplň nám tedy prosím reklamační formulář a naše výrobky pošli poštou na:

  • MODETA STYLE s.r.o., Březinovy Sady 441/2, 58601 Jihlava

Přijatou reklamaci vyřídíme do zákonných 30 dnů. Pokud to půjde, budeme se snažit reklamované zboží vyměnit za bezchybné. 

Kdy a jak dostanu své Teploo?

Doprava

Chceme, abyste měli doma Teploo díky našemu oblečení co nejdříve! Můžete si vybrat, zda si balíček necháte doručit domů nebo na pobočku Zásilkovny. 

Doprava je zdarma pro objednávky nad 2000 Kč. Balíčky expedujeme každý všední den.

Doprava pro objednávky do 2000 Kč Cena vč. DPH
PPL 129,-
Zásilkovna 79,-

Umíme zaslat objednávku i na Slovensko. Pro doručení nás prosím kontaktujte na info@teploo.cz.

Platba

Platit za objednávku můžete buď:

  • online bankovním převodem, klasickým bankovním převodem nebo kartou díky platební bráně Comgate nebo
  • až při převzetí objednávky na dobírku.

Online bankovní převod

Online bankovní převod je platba prostřednictvím internetového bankovnictví s okamžitým potvrzením úhrady.  Můžete využít platbu zrychleným bankovním převodem u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelny, mBank nebo Fio banky. 

Jak funguje online bankovní převod:

  1. Ze seznamu bank si jednoduše vyberete svou banku, kde máte účet.
  2. Po výběru banky máte možnost zaplatit za objednávku prostřednictvím QR kódu, nebo budete přesměrováni do internetového bankovnictví.
  3. Po kliknutí na „Zaplatit v internetovém bankovnictví“ jste přesměrováni do online bankovnictví vybrané banky. 
  4. Po přihlášení do online bankovnictví se vám zobrazí předvyplněný platební příkaz. V tomto příkazu se již nedá měnit částka, variabilní symbol ani banka příjemce.
  5. Po zaplacení dojde k přesměrování zpět do Teploo.cz.

Standardní bankovní převod

Klasický bankovní převod je způsob platby, při němž provedete platbu z prostředí svého internetového bankovnictví. Na rozdíl od online bankovního převodu se nezobrazí žádné předvyplněné údaje, vše se musí vyplnit ručně. Platbu si však můžete ulehčit pomocí QR kódu.

Proces platby

  1. Pokud nenajdete svou banku mezi online bankovními převody, můžete zvolit metodu ostatní banky.
  2. Poté se vám zobrazí platební údaje k platbě jako naše číslo účtu, částka a variabilní symbol.
  3. Přihlásíte se do svého internetového bankovnictví. Zde zadáte údaje, které zobrazila platební brána.
  4. V případě, že váš mobilná telefon podporuje čtení QR kódů, můžete zaplatit pomocí QR platby.
  5. Po zadání údajů k platbě nebo jejich načtení přes QR kód je možné platbu potvrdit.
  6. Po zaplacení dojde k přesměrování zpět do Teploo.cz

Platba kartou

Pro platbu kartou stačí zadat údaje za karty

Následně vám přijde ověření platby z vaší banky.  Po schválení platby ihned vidíte informaci o provedení platby.

Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám přes platební bránu Comgate  je možné obrátit se přímo na společnost:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Dobírka

Dobírka je zpoplatněna 29 Kč. Platit na dobírku je možné při dopravě přes Zásilkovnu nebo PPL.